46.Lately.

~When you make a decision, don’t think twice,don’t think a hundred times.Cause you never really know the result.~

Indeed.In ultimul timp incep din ce in ce mai des sa reactionez impulsiv,si sa ma las in voia sortii,if there is something like that.Nu ca as fi fost vreodata cea mai precauta persoana in viata,dar imi impuneam anumite limite.Siguranta nu exista.E ceva de ordin psihic,nu poti fi tot timpul,in orice etapa sau conjunctura a vietii tale in siguranta.

Nu stiu,am inceput sa ma uit pe geam,la oameni.Intr-o zi ma uitam si incercam sa-mi dau seama unde se duce fiecare:la munca,la intalnire,la scoala,ce scoala,la o sedinta,la orice.Am renuntat sa mai analizez lumea din metrou,pozitia lor statica ma deruta si ma enerveaza prea mult.In general,la orele la care merg eu cu metroul vezi numai oameni obositi si tristi.Ma obosesc pe mine lipsa lor de vlaga.Era interesant la un moment dat sa privesti un om(cu riscul sa te ia de stalker) si sa incerci sa-i descifrezi starea.Dar s-a dus si asta.

I used to be fun.I used to make people laugh out loud.And now i’m boring and sad.Sunt unul din sutele de specimene care calatoresc in acelasi metrou cu mine.Sunt specimenul care se trezeste dimineata,se duce la facultate,bea o cafea,se duce la cursuri,mai bea o cafea,se intoarce acasa,lucreaza,mananca si se culca.Si ocazional isi mai baga in seama amaratii de prieteni.Asta in weekend-urile norocoase.

In ultima vreme parca totul e in ceata.Ce vreau sa fac,unde vreau sa ma duc in urmatoarele 5 minute,unde sunt si cine sunt.Iau niste hotarari bazate pe instinct pur,nici nu ma gandesc in mod m-ar putea afecta.Mai pe scurt,m-am saturat sa gandesc.Stupid,dar deh.Shit happens.Everyday.Ah da si aparent nu am constiinta.Cause,if you have one,you don’t fuck a friend’s (ex)boyfriend.Nope.You don’t.

I’m not nice..I’ve never been nice.Nu stiu cum sa fiu o persoana draguta.Dar macar am fost corecta.Well,that’s over too.

Niciodata nu mi-am stabilit exact,niste criterii dupa care sa ma ghidez.Sau macar niste repere.Tot ce am avut a plutit in aer,iar acum si-au luat si zborul.

Sti,sunt persoanele alea,care pot sa faca ceva ce tu nu poti dar ar trebui sa poti.Now i know why…Pentru ca si-au propus si s-au bazat pe treaba asta.E fascinant sa te privesti in rapa…e ca atunci cand iti moare cineva ,pe care l-ai cunoscut odata.Plangi,pentru ca nu o sa-l mai vezi niciodata.Suferi,pentru ca nu ai de ales.Mergi mai departe,pentru ca altceva e complet inutil.Nu ca eu m-as simti foarte utila acum.Dar deh.Inca sufar.

You know,credeam ca ma cunosc.But i was wrong.And if i don’t know myself,then i don’t know anyone,really.And that,is something i can’t stand.Am un citat preferat :„There are three different me’s, the person you think I am, the person I think I am, and the person I really am.”And this is something,i just can’t get over.A da.Mai nou in fiecare zi ma trezesc cu un cuvant in cap,si imi ramane acolo toata ziua.Astazi a fost „Deosebit”.

I,have finally reached my limit.And frankly dear,i have no f*cking idea what i should do.

Xoxo,~Asia.Whoever that is.