38.The student.

~This generation of mine is immortal.~

M-am gandit sa scriu un post in 20 de minute la o cafea si o tigare.De ce?Pentru ca am tot incercat sa-mi pun in oridine impresile si gandurile despre facultate in ultimele 2 saptamani si n-am reusit,iar de vreo doua zile mi s-au oferit cuvintele revelatoare.

Bai si mi s-a facut asa un dor de liceu..cu tot rahatul care era acolo,toti profii-uni in regula altii nu stiai cum sa nu mai treci pe la ora lor- ,colegi care uneori te enervau etc.Pai la facultate,e criminal.Nu ma plang de munca (de fapt nu ma plang deloc),de proiecte,de profesori(inca) dar,pentru cineva proaspat iesit de pe bancile liceului,te gandesti ca facultatea e logic,inca o scoala,probabil mai grea,cu oameni mai diversi,in fine tot ce ti s-a spus despre ea,accepti ca atare.Ma gandeam ca poate o sa ma apuc iar de cursurile la japoneza,da da,dream on girl,abia daca o  sa mai am timp sa respir acelasi aer cu prietenii apropiati,dar barem „timp liber” ca sa faci ceva de dragul tau.O sa ajung sa ma rog la toti zeii pentru juma de ora la o bere.But hey,it was my decision.Totusi,cand ii vad pe uni ca pentru un credit sau pentru ca o profesoara nebuna nu si-a respectat cuvantul,imi vine sa ma dau cu capul de pereti.Dar,dute- la seminari,la cursuri,respecta termenul de proiecte,fara restante si treci:) Damn it..

In orice caz,oamenii sunt mult mai pe interes,mult mai fake,mult mai „vreau sa fim prieteni,dar tu la ce sectie,grupa si prof esti”.Nu ca in liceu erai altfel,dar nu erai asa pe fatza.Aiurea.Pentru ca trebuie sa stai 3 ani cu ei,sa faci proiecte,sa te INTELEGI cu ei,si habar am de unde sa-i iau.C’est la vie.O sa-i iau ca atare.Doar ca inca ma gandesc daca asta e cea mai buna solutie..

Dar trecand peste asta,facultatea aia e ca un labirint intri pe undeva si te trezesti habar ai unde.Nu gasesti salile,normal vi cu juma de ora mai devreme,ca trebuie sa intrebi la secretariat unde iti zic intr-o sila nemarginita ca ai la etajul x,sala y.Dupa cauta sala.Dar stai,ca sunt doua corpuri,in care dracu dintre ele gasesc etajul x si sala y?!C-a-c-a-t.

Si cam asa e aproape 5 zile pe saptamana.Aaa,plus ca sunt vreo 2 materii neincluse inca in orar.Nu stiu unde dracu o sa le mai bage si pe alea..

Anyway,ca sa zic si ceva pozitiv.Hm.Ceva pozitiv..searching…searching…SEARCHING…Oh,found!Fac ceea ce-mi place.Pana la urma chiar nu ma deranjeaza munca,stiam de la bun inceput in ce ma bag,iar faptul ca nu muncesc degeaba si la ceva ce nu ma atrage,anuleaza celelalte lucruri.In definitiv,nu m-am dus la facultatea asta ca sa-mi fac prieteni,ci ca sa-mi ating un scop.Care incepe aici si continua toata viata:) So,it’s good.

Ma duc pana la liceu,sa-mi regasesc adolescenta:))

xoxo~Asia.